*

27.4.11





Barcelona...

22 commentaires:

Mimii a dit…

Tes bouts de chou sont vraiment mignons !
Quel est le monument sur la dernière photo ?

Encarna a dit…

Bonita Barcelona!

Onze-Onzième a dit…

Ah... Barcelone!! La capitale Catalane, une magnifique ville pleine de contrastes!

Zadigacité/Miluccia a dit…

ah ces balcons je sais ou ils sont!!!! excellent

Hélène a dit…

Je me disais bien que ces petites rues étaient typique ! j'adore l'espagne !

Agata Ma Piec a dit…

the shiny shoes are so lovely :)
and the sibling love on the grass, priceless :D

snygg a dit…

Aw, lucky you! Looks like you had a pretty good time there!

Trula a dit…

Hope you enjoyed your time here.

Les Petites Douces a dit…

Trop trop beau!

oaxacaborn a dit…

Love Barcelona! Beautiful photos.

nsm a dit…

i Write you before but i dint now if you see it?

nikaela marie a dit…

merveilleux. it looks like a wonderful time. xx

la dilettante a dit…

j'avais tout de suite reconnu... "Bon profit" à la catalan

Marie a dit…

la ville de ma jeunesse...

Bea a dit…

My first time here but not my first time at your blog!!! Your post make me happy because you´ve been at my country. Haven´t you been at Madrid where I live?

le 3ma de jenny a dit…

Merveilleuse ville ! nous y serons de passage comme chaque été.

Anonyme a dit…

:) your post made my day---the house in the first picture...I used to live there...some years ago this was my barrio: parque de la ciutadella etc....mmm, like a visitor it's magnifique! but to live there day to day it's a little bit harder;)
salut!!!

Fiona a dit…

Gorgeous - can't wait to re-visit Barcelona this summer! Beautiful and inspiring blog!

JEMAS a dit…

Great snaps!

Mimii a dit…

Est ce que quelqu'un aurait un hôtel à me conseiller à Barcelone ?
mimii.thelab@gmail.fr

Nenamai a dit…

Me alegro de tu visita a mi país...espero que no sea la última

Mimii a dit…

étourdie je suis, mon mail c'est .com
mimii.thelab@gmail.com

 

© ledansla All rights reserved . Design by Blog Milk Powered by Blogger